مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-13اقتصادي

تسریع در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری در استان همدان 


معاون اقتصادی استانداری همدان گفت: در پرداخت وام های ازدواج وفرزندآوری در بانک های استان همدان تسریع صورت خواهد گرفت.

- سید مجتبی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان همدان مانند سایر استان ها در حوزه شبکه بانکی با کمبود منابع مواجه است، اظهار کرد: این امر باعث کند شدن پرداخت تسهیلات و تکالیف بانکی شده و ناترازی که در منابع وجود دارد باید توسط بانک مرکزی و بانک های عاملی که مدیریت سیستم را انجام می دهند باید به صورت اولویت بندی های هر استان که وجود دارد تألیف بانکی انجام شود.

وی افزود: در حوزه وام ازدواج 12 هزار نفر تسهیلات ازدواج در 6 ماهه سال 1401 و 6 ماهه 1402 در استان همدان پرداخت شده است که عددی بالغ بر 2 هزار و 800 میلیارد تومان بوده است.

معاون اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه در حوزه فرزند فرزندآوری به 11 هزار نفر وام پرداخت شده است، گفت: با توجه به مصوبه بانک مرکزی مقررشده است که بانک ها در کمتر از دو ماه کل فرایند تسهیلات ازدواج و فرزند فرزندآوری را انجام دهند و بعد از تکمیل مدارک و تشکیل پرونده طی 20 روز کاری بانک ها تسهیلات را پرداخت کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: در برخی از بانک ها خوشبختانه صف انتظار بسیار کوتاه شده است و مدت انتظار به مدت زمان زیر دو ماه رسیده است اما در برخی بانک ها متأسفانه هنوز این مصوبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری در استان همدان 

تسریع در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری در استان همدان